Friday 9 November 2007

kenarındannnnnnn



çokkkk fena birşey oldu!
Bira içiyordum. Ne var bunda! İkinci biramın ortasındaydım. Leptop karşımda, bira solumda. Film montluyorum. Bir an, elimi sola doğru çevirrrdiğimm gibiiii biraya vuruvirdim! Bira sen patla leptopun ekranında! Klavyeye indiği anda ekran gitii! Ben bir telaş! Debelene debelene tüm fişleri çıkardım! İlk hamle olarak yatak örtüme sildim leptopu! Sonra bi koşu banyoya! Tuvalet kağıdı rulosunu uçurarak silmeye başladım! O da yetmedi kağıt havluyu yerlere saçarak kurulamaya devam ettim. Fönü çalıştırdım! Pili bi çıkardım ki bira akıyor aşşşağıya! Hadi onu da kuruladım, oraya da fön! Ağlıyayım mı n'apayım!? Getirdim geri, taktım pilini ve herşeyşini, açtım. Açılırmış gibi yaptı, yok! Yanıp sönüyor standby ışığı! Kapattım tekrar! Gene bi yarım saat fönledim, tekrar açtım (bak tam şu anda gene döktüm azıcık masaya!Ah gökçe!) açıldı ama ekranda bir kilim deseni! Aaaaah! Gene kapadım! Memo'ya mesaj attım n'olucak diye, dedi bu gece beklet, yarın da açılmazsa endişelenmeye başlıyabiliriz! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Tekrar kuruttum fönle! Açtım...Açılıyor gibi...Bakiim?...AÇILDII!Aman bir sevindim! Hemen bir koşu aşağıya indim yıkadığım çamaşırlarımı 1.5 salisede kurutmaya koyup 3 saniyede Aldi'ye gittim (giderken az daha paçama basıp düşüp burnumu kırıp hastane bulamayıp kanamadan ölüyordum!) 6 tane bira, 2 tane sigara, bir de tavuk göğüs alıp geri geldim (geri gelirken paçama basmadım ama virajı hızla alan bir arabanın tamponuna iz bırakıyordum az daha!) Neyse..döndüm eve ki bir de ne göreyim!





Leptopum çalışıyor!

No comments: