Thursday 11 December 2008

Frost'la ip projesi - 03



11- Benim seçtiğim, Frost'un de dengesi ve fotoğrafa çok hafif müdahelesinden dolayı doğru bulduğu denemem.




12- Benim, tipografik denge olarak tuttuğum ama Frost'un, genel konsept bakımından gene yanlış bulduğu denemem.





13,14- Ben bu ikisini tuttumdu. Frost ilkine fena değil dedi ve bana, "MORTAL MOTHER yazısını tek satır olarak dönük bir şekilde sağ kenara daya" dedi.




15- Hah! Şimdi bu denememi elbette doğru bulmadı onca şeyden sonra (bir de bunu en son gördü) Benim biraz açıklamam gerekti:
"Kullandığım metin konuşma dilinde ve bir yılandan bahsediyor üstelik de çok arsız ve pis bir dili var. Bunu dramatize etmek ve sesli hale getirmek istedim"
Frost da cevaben:
"Hmm anladım olabilir ama bu daha çok rastgele gibi duruyor. Böyle birşey yapabilirsin ama adım adım git. Sadece harfleri alıp oynama. Ses mi diyorsun? Harfleri mi büyüteceksin? önce biraz büyüt bak, sonra öbür tarafa geç, sonra diğeri...anladın mı? Ne demek istediğin açık olsun...Yoksa yağabilirisn böyle birşey..." dedi.


Na ja,
das ist Alles für jetzt!
bis dann!

No comments: