Monday 25 January 2010

25.01.2010





1 comment:

sezgihan said...

bekliyorum
bekliyorsun
bekliyorlar
bekliyorler
bekliyoruz
bekleyiniz
bekliyormusun
bekliyor
beklemek
bekleyebilmek
bekle
bekleyerek
beklemekle

cümle içinde kullanalımlar;

usandım yeşermemiş umutsuz bahçeyi beklemekten, usandım, tarla kuşunun sesinden usandım bu yürekten kendimden usandım durup durup seni özlemekten...

beklemek güzeldir güzelim dönecekse eğer beklenen.... özlemek güzeldir güzelim özlüyorsa eğer özlenen.....

görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.

. . . bir ses beklemek senden. soluk beklemek. suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım. hiç bu kadar uzun susmadın . . .

bir gün bir yolcu uğurladım nemli gözlerle, ardından söyledim git güle güle, o an dudaklarından duydum döneceğim, tüm gücümle haykırdım bekleyeceğim...

lütfen bekleyiniz .

içeri girme , kapıda bekle .

bekle beni bekle beni döneceğim (cem karaca )

beki bekliyoruz .
bekle de gör.
bekleyen derviş olunuz.


akrostiş :

sağda solda aradım ama bulamadım o yüzden kendim yazıyorum .


b ir balon uçtu havaya
e limden kaçmıştı o balon
k küçüktüm o zamanlar
l lal olmuştu dilim üzülmüştüm
e lim öğrendi sonra kaçırmak ne