Thursday 10 June 2010

almanya'nın ilk gecesi kabusu

bi kabus gördüm az evvel.
sanki adada bi yerdeydim ama benzemiyor da.
dik bi yokustan iniyorum, normal de hep girdiğim bi bahçe var,böyle yıkık dökük minik bi yer.
tam ona giricekken, bi koyun cıkıp bana 'gelmesen daha iyi! uzaklas!' diyor.
ben sasırıp uzaklasıyorum. etrafını dolaşıyorum bahçenin ve diğer tarafına geldiğimde,
benim normalde sevdiğim yıpranmış tüylü tekir bi kedi var, koca kafalı
o atlıyor bahçeden dışarı ve delirmiş gözlerle üzerime saldırıyor. ben de saldıracağını anladığım için kendimi koruyorum ama
hayvanı öldürmeye çalışıp öldüremiyorum.
indirdiğim her darbe hayvanın bi yerinin kırılmasına ya da kopmasına neden oluyor. gözlerime bakıyor şaşkınlık ve acıyla!
korkunç!
boğmaya çalışıyorum, gırtlağını yutakını falan hissediyorum avucumun içinde aaaargh gene yapamıyorum!
hayvanın durumu korkunç!
sonra burak çağırdı ve uyandım...

tuvalette kendi kendime rüyayı hatırlarken de ağladım.

çok çok korkunçtu.

o beni uyaran koyun ve bu şiddet dünkü Ajax'tan...

ama...




ama aslı astarı başka.

No comments: