Monday 21 December 2009

DİKKAT AŞIRI YORUM !



paranoyak fotoğraf analizi no: 98

1 comment:

sezgihan said...

merhaba gökçe ;

öncelikle uzun zaman önce yazdığım bir nota, aradan bunca zaman geçtikten sonra bile cavap yazman büyük incelik .
senin blogunu sana yazdığım o not sonrasından bu zamana kadar sürekli takip ettim . bazen biriktirerek, bazen de günlük kontrol ederek okumaya çalıştım . bazen, yavaş yavaş deliren, fakat hiç kimsenin farkına varamadığı biri olduğunu düşündüm . takip ettiğim süre içerisinde de yorum yazmamdan hoşlanmadığını düşünerek bir daha da yazmadım . aslında hep, yahu şu bisiklete ne zaman binecek , gezip tozacak ve bunları anlatmaya başlayacaksın demeyi çok istedim ama sormadım . neyse , bir yazında gardolap bisiklet diye bahsettiğin , şu an balkonda tuttuğun oğlun dahon mu ? ne ayıp . söylediklerinden anladığım kadarı ile ada şartlarına uygun olmadığı için kullanamıyorsun . ona tırtıklı lastik takabilirsin . böylece yol tutuşu artacaktır. ayrıca o küçücük bisikletler bazen büyük işler başarabiliyor . güzel bisikletinle büyük maceralarınızı yazacağınız günleri merak ile beklemekteyim .


görüşürüzz.