Tuesday 9 October 2007

02-03.10.2007

bu sabah 07:15 kalkış. Animalsss! Son kalan kahvaltı ve çıkış.

....

Evet ders kayıtları için biraz geç kalmışız.
Hayır hala internetim yok.
Evet hastalanıyorum boğazım acıyor ve yorgun hissediyorum.
Hayır bugün çamaşırlarımı yıkıyamadım, pilav da yapamadım.
Evet herşeye perşembe başlayıp perşembe bitirmemiz gerekiyor.
Hayır hiçbir korniş tipi benim perdeliğime uymuyor perde dikip takamıyorum bir türlü.
Evet kafam karışık evet!
Hayır iyiyim teşekkür ederim.

...




Anlamsız bir gündü, anlamadığımız almanca ders programını deşifre etmiye çalıştık, bir de ilk bardağımı kırdım.
Bugün meğer ilk kez saat beş sularında evde kalmışım, farkettim ki günbatımını görüyormuşum. Pek hoştu göz kırptı bana krımızı kırmızı...

...

Saat 01:06 oldu. Bilgisayarım MFÖ çalmıya başladı bir anda uykum kaçtı içim fırladı dışarı! Heyecanlandım! Bölük pörçük anılar fışkırıyor bir sürü! Öyle dağınıklar ki cümle kuramıyorum bile! Yalnızca heryerimden akıyorlar dışarı. Unuttum Augsburg’da olduğumuu!

Halbuki burda Augsburg’dayım. Nezleyim öksürüyorum boğazım acıyor.

No comments: