Tuesday 9 October 2007

05-06.10.2007




Fena hastayım ama alışveriş yapıp ilk yemeğimizi pişirdik:
Domatesli sosis yemeği yanına da püre ve karışık salata!
Buranın pazarı pek şeker ama bizim pazarların tersine pahalı. Fakat kendimi alamadığım bir TEZGAH var ki o da, içi pirinçle doldurulmuş, el kadar tüylü oyuncak hayvan satan adamın tezgahı. Dinazordan, örümceğe, evrimleşen kurbağadan amipe kadar her hayvan var. Minikler 5, büyükler 10 Avro. Umrumda değil her hafta gidip bir tane almaya karar verdim, asıl kendimi tutmam gereken nokta hergün gitmek olmalı! İlk olarak 15cm boylarında şapşal bakışlı bir köpekbalığı almak oldu.

Akşamsa saat yediden, herhalde onikiye kadar dört posta çamaşır yıkadık. Çamaşır makinaları ve kurutma makinaları sadece ikişer 50likle çalışıyor. Biz de onca saat, elimizde çay altımızda şalvarla girişin önüne tüneyip cuma gecesi şıklıklarıyla girip çıkanlardan KÜÇÜK PARA (Kleingeld) dilendik...

06.10.2007
Hava kapalı.
Hala hastayım, iki rulo tuvalet kağıdı bitirmeme rağmen burnum hala fena.
‘Geçicek geçicek’
Hani şu bir türlü içinden çıkamadığım, hiçbir kornişin bana uymadığı perde işi vardı ya...Ona bir çözüm buldum dün gece. 1 Avrocu’dan aldığım çıtçıtların (Druckknöpfe) en büyükleri benim perdeliğime tam oluyor! Bugünkü işim çıtçıtları perdeme dikmek. Evet...ama akşam olduğunda bir duruldum ve laptopumun kafasına göre çaldığı müziklere boyun eğip, üç saat kadar photoshopla uğraştım, son anda bir başarısızlığımı görüp çok çok sinirlenmeyi düşündüm ama yapmadım. Sonra uyudum..

No comments: