Tuesday 9 October 2007

Rüya 1

Ilk gece iki tane rüya gördüm:

Birincisinde bir gece vakti taşlık bir koydayım. Zengin bir ailenin yanındayım, aile 60 yaşlarında ebeveyn ve onların iki kadın bir erkek çocuklarından oluşuyor. Çocuklardan büyük olanı gözlüklü, iri, şişman bir adam ve deli. Beni salmıyor ki gideyim, herkesi tehdit ettiği için de kimse birşey yapamıyor. Kaçmıya çalışıyorum ama her denemem başarısız oluyor ve her beni yakaladığında daha korkunç şeyler yapacak diye korkuyorum. En sonunda koyun arkasındaki uçurumdan can havliyle tırmanarak kaçıyorum, yola çıkıp uzun saçlı bir kadının kullandığı bir otomobili durdurup biniyorum ama adam tam arkamda, çok korkuyorum, elbisemin etekleri kapıya sıkışıyor da dışarda kalıyor. Sonunda kaçtım mı kaçamadım mı hatırlamıyorum.

Ikinci rüyada geniş bir iskelenin üstündeyim, iskeleye bağlı bir vapur da var. vapurun içinde gezerken iskelede adadan Tolga’yı görüyorum, denize atlıyorum Tolga’ya sesleniyorum, o da atlıyor suya. Yanında birileri var, ispanyolca bilip bilmediğini soruyorum ona, az diyor. Ona bir metin veriyorum ispanyolca, al oku diyorum. Yavaş yavaş okumaya başlıyor, e ne güzel okuyorsun işte diyorum. O sırada suda çok yakınımda iki yunus görüyorum Tolga’ya söylüyorum baksın diye. Vapur yavaşça kalkıyor iskeleden yunuslar da ardındalar. Ama yunusların yüzgeçleri, sanki hayvanlar çember biçimindeymişler gibi habire görünüp duruyor. Peşlerinden gidiyorum ve suyun içinde geniş bir kan birikintisine doğru gittiklerini görüyorum, şaşırıyorum Tolga’ya haber veriyorum geliyor ve kanın, uzaklaşmakta olan kocaman bir balinanın ardından geldiğini anlıyoruz. Yunuslar da o kan dolu kanalın içinden ilerliyorlar.

No comments: